Gradski štab za vanredne situacije grada Pančeva obaveštava građane da zahteve povodom štete nastale usled elementarnih nepogoda 20. juna 2016. godine mogu predati u pisanom obliku na pisarnici u Gradskom uslužnom centru Gradske uprave grada Pančeva, sa naznakom – Komisiji za štetu, uz kratak opis nastale štete, ime, prezime i kontakt telefon i fotografiju ukoliko je poseduju (nije obavezna).
Zahtevi se mogu odnositi na štetu nastalu na nepokretnostima – objektima i usevima tj. poljoprivrednom zemljištu. Zahtevi se ne odnose na štetu nastalu na automobilima. Komisija će nakon prijema zahteva izaći na teren radi utvrđivanja štete.
Gradski štab za vanredne situacije obaveštava građane da u gradu nakon sinoćnjeg nevremena sve funkcioiše regularno. Sinoć i tokom cele noći dežurne ekipe sanirale su nastale probleme, očišćeni su slivnici, uklonjeno je lišće i granje sa ulica, te se saobraćaj se odvija normalno.
Nadležne komisije su danas izašle na teren kako bi se utvrdila šteta nastala na usevima i objektima na teritoriji grada Pančeva.