TAKSE I NAKNADE ZA PODNOŠENJE ZAHTEVA U OBJEDINJENOJ PROCEDURI
Prilikom podnošenja zahteva odnosno prijave za određenu fazu objedinjene procedure, kroz Centralni informacioni sistem (CIS), podnosilac zahteva uz zahtev prilaže u pdf formatu, potpisan elektronskim kvalifikovanim potpisom:
dokaz o plaćenoj republičkoj administrativnoj taksi,
dokaz o plaćenoj gradskoj administrativnoj taksi (lokacijski uslovi),
dokaz o plaćenoj naknadi za usluge Centralne evidencije objedinjenih procedura i
dokaz o plaćenoj naknadi troškova organa grada Pančeva.
REPUBLIČKA ADMINISTRATIVNA TAKSA
Visina republičke administrativne takse propisana je Zakonom o republičkim administrativnim taksama (“Sl. glasnik RS“, br. 43/03, 51/03 – ispr., 61/05, 101/05-dr. zakon, 5/09, 54/09, 50/11, 70/11 – uskl. din. izn., 55/12 – uskl. din. izn., 93/12, 47/13 – uskl. din. izn., 65/13 – dr. zakon, 57/14-uskl. din. izn., 45/15 – uskl.din.izn., 83/15 i 112/15) i iznosi:
za izdavanje građevinske dozvole: 1.070,00 din. za izgradnju (tarif. br. 1. i 165. stav 1. tačka 2.), odnosno u iznosu od 685,00 din. za rekonstrukciju, dogradnju, nadgradnju, adaptaciju i dr. (tarif.br. 1. i 165. stav 2.);
za izdavanje rešenja u skladu sa članom 145. Zakona o planiranju i izgradnji: 1070,00 din. za izgradnju objekta (tarif. br. 1. i 165. tačka 2.), odnosno iznos od 560,00 din. za izgradnju ekonomskog objekta (tarif. br. 1. i 165. tačka 1.), odnosno iznos od 685,00 dinara za izvođenje radova na postojećem objektu (tarif. br. 1. i 165. stav 2.);
za izdavanje upotrebne dozvole: 300,00 din. (tarif. br. 1.) + 0,2% na predračunsku vrednost objekta, odnosno radova (tarif. br. 170. stav 3.);
za izdavanje rešenja kojim se odobrava puštanje objekta u probni rad: 300,00 din. (tarif. br. 1) + 0,1% na predračunsku vrednost objekta, odnosno radova (tarif. br. 170. stav 2.);
za potvrdu prijema izjave o završetku izrade temelja: 1.530,00 din. (tarif. br. 164.);
za prijavu radova: 300,00 dinara (tarif. br. 1.);
za izjavu o završetku objekta u konstruktivnom smislu: 300,00 dinara (tarif. br. 1.);
za zahtev za priključenje objekta na infrastrukturu: 300,00 dinara (tarif. br. 1.);
za podnošenje zahteva za davanje saglasnosti na tehničku dokumentaciju u pogledu mera zaštite od požara: 300,00 dinara (tarif. br. 1.);
za izmenu izdatog rešenja: 800,00 din. (tarif.br.1. i 9.).
Tekući račun za uplatu navedenih iznosa je: 840-742221843-57 sa pozivom na broj 97 02-226, sa označenjem svrhe doznake: uplata RAT, primalac: Budžet RS
NAKNADA ZA USLUGE CENTRALNE EVIDENCIJE OBJEDINJENIH PROCEDURA
Visina naknade za usluge Centralne evidencije objedinjenih procedura propisana je članom 27a Odluke o naknadama za poslove registracije i druge poslove koje pruža Agencija za privredne registre (“Sl. glasnik RS“, br.119/13, 138/14, 45/15 i 106/15) i iznosi:
za izdavanje i izmenu lokacijskih uslova za klase objekata iz kategorije „A“ i „B“ 1.000,00 dinara;
za izdavanje i izmenu lokacijskih uslova za klase objekata iz kategorije „V“ i „G“ 2.000,00 dinara;
za izdavanje i izmenu građevinske dozvole za klase objekata iz kategorije „A“ i „B“ 3.000,00 dinara;
za izdavanje i izmenu građevinske dozvole za klase objekata iz kategorije „V“ i „G“ 5.000,00 dinara;
za izdavanje i izmenu rešenja u skladu sa članom 145. Zakona o planiranju i izgradnji 2.000,00 dinara;
za izdavanje i izmenu privremene građevinske dozvole 2.000,00 dinara;
za izdavanje upotrebne dozvole za klase objekata iz kategorije „A“ i „B“ 1.000,00 dinara;
za izdavanje upotrebne dozvole za klase objekata iz kategorije „V“ i „G“ 2.000,00 dinara;
za prijavu radova, prijavu završetka izrade temelja, prijavu završetka objekta u konstruktivnom smislu i druge zahteve i podneske kojima se pokreće postupak u okviru objedinjene procedure 500,00 dinara.
Tekući račun za uplatu navedenih iznosa je: 840-29770845-52 model 97 sa pozivom na broj 46-51089400, sa označenjem svrhe doznake: uplata naknade za CEOP, primalac: Agencija za privredne registre.
GRADSKA ADMINISTRATIVNA TAKSA
Visina gradske administrativne takse propisana je Odlukom o gradskim administrativnim taksama („Službeni list grada Pančeva“ br.16/08,26/09,25/10,38/12,24/13,29/14,14/15, 38/15) i iznosi:
za izdavanje lokacijskih uslova 1087,00 dinara
Tekući račun za uplatu gradske administrativne takse je: 840-742241843-03, model 97, sa pozivom na broj 02-226, sa označenjem svrhe doznake: gradska administrativna taksa, primalac: prihodi grada Pančeva
NAKNADA TROŠKOVA ORGANA GRADA PANČEVA
Visina naknade troškova organa grada Pančeva propisana je Odlukom o troškovima nadležnog organa u vezi urbanističkog planiranja i sprovođenja postupka objedinjene procedure (“Službeni list grada Pančeva“, br. 14/15) i iznosi:
za izdavanje lokacijskih uslova 6.310,00 dinara
za izdavanje rešenja za odobrenje izvođenja radova za koje se ne izdaje građevinska dozvola,rešenja za građevinsku dozvolu,obaveštenja o prijavi radova i rešenja o upotrebnoj dozvoli 1.050,00 dinara
Tekući račun za uplatu naknade troškova organa grada Pančeva je: takse je: 840-742341843-24, model 97, sa pozivom na broj 76-226-74234102, sa označenjem svrhe doznake: troškovi nadležnog organa, primalac: Budžet grada Pančeva