Sistem48Zahtev
22/01/2024 09:31
Problem sa grejanjem vode za tuširanje neprekidno vrela voda cela vertikala u zgradi 5 stanova ima isti problem ,dolazili su iz grejanja ali problem nisu rešili .Upravnik stambene zajednice nije ništa preduzeo.Ul.Stevana šupljikca br.123/6 pančevo
Status: REŠEN Lokacija: Stevna Šupljikca Mesna zajednica: KOTEŽ
Tip zahteva: Problemi sa funkcionisanjem grejanja i tople vode (Kotež 2) Odgovori
24/01/2024 08:45
KOMUNALNA INSPEKCIJA
Vaš zahtev br. 44-2024 od 22/01/2024 je obrađen i trenutni status mu je U RADU
KOMUNALNA INSPEKCIJA
Pančevo Zmaj Jovina 6
-Telefon ROK: 15/02/2024
29/01/2024 13:07
KOMUNALNA INSPEKCIJA
Vaš zahtev br. 44-2024 od 22/01/2024 je obrađen i trenutni status mu je REŠEN
Poštovana, shodno čl.3. stav 1, tačka 21. Odluke o uslovima i načinu snabdevanje toplotnom energijom kupaca na podr. grada Pančeva, "sanitarna topla voda" predstavlja hladnu vodu iz vodovodne mreže za koju je energetski subjekat isporučio toplotnu energiju za zagrevanje, a na osnovu čl. 31 Odluke o preradi i distribuciji vode, o održavanju unutrašnjih vodovodnih instalacija, stara se korisnik komunalne usluge, odnosno vlasnik ili korisnik objekta.
Shodno informaciji da se upravnik više puta obraćao JKP Grejanju, Vodovodu i GSA, gde su došli do saznanja da je u podstanici sve u redu sa isporukom toplotne energije za zagrevanje sanitarne vode, obaveštavamo vas da je neophodno da vaše unutrašnje instalacije pregledate i održavate (svih 5 korisnika koje navodite u prijavi) angažovanjem stručnih lica-akreditovanih firmi koje bi utvrdile gde je kvar na unutrašnjim vodovodnim instalacijama.
KOMUNALNA INSPEKCIJA
Pančevo Zmaj Jovina 6
-Telefon
|
|