У складу са чланом 36в Одлуке о финансијској подршци породици са децом на територији града Панчева („Службени лист града Панчева“ бр.24/14, 4/16, 9/17, 24/17, 29/18, 34/18, 15/22 и 31/22), Секретаријат за јавне службе и социјална питања Градске управе града Панчева објaвљује

Ј А В Н И    П О З И В

ЗА ОСТВАРИВАЊЕ ПРАВА НА РЕГРЕСИРАЊЕ ТРОШКОВА ПРЕВОЗА УЧЕНИКА КОЈИ РЕДОВНО ПОХАЂАЈУ СРЕДЊЕ ШКОЛЕ НА ТЕРИТОРИЈИ ДРУГОГ ГРАДА/ОПШТИНЕ, ЗА ШКОЛСКУ 2022/2023 ГОДИНУ

Позивају се заинтересовани ученици/ родитељи да поднесу захтев за остваривање права на регресирање трошкова превоза ученика који редовно похађају средње школе на територији другог града/општине, ЗА ШКОЛСКУ 2022/2023 ГОДИНУ.

Захтев за остваривање права на регресирање трошкова превоза ученика, подноси се на посебно попуњеном и потписаном обрасцу, који се може преузети у Услужном центру Градске управе града Панчева и на званичној страници интернет презентације Града Панчева www.pancеvo.rs и уз који се прилажу следећи докази:
• извод из МКР за ученика,
• фотокопија личне карте родитеља, односно другог законског заступника ученика или фотокопија личне карте ученика уколико је ученик пунолетан,
• потврда средње школе о упису и редовном похађању наставе ученика,
• изјава да ученик није корисник услуге смештаја у ученичким центрима-домовима, оверена код јавног бележника,
• потврда Полицијске управе Панчево о пребивалишту ученика,
• изјава о давању сагласности за обраду података о личности, попуњена и потписана од стране подносиоца пријаве.

Право на регресирање трошкова превоза ученика утврђује се у форми потврде и признаје се у номиналном износу који ће градоначелник утврдити посебним актом , а исплаћује се два пута годишње, односно за свако полугодиште, на наменски рачун отворен на име родитеља, односно пунолетног ученика, отворен по налогу секретаријата Градске управе Града, надлежног за послове у области финансијске подршке породици са децом.
Потврде средње школе о упису и похађању наставе ученика подносе се два пута годишње и то на почетку нове школске године и на почетку другог полугодишта.
Јавни позив ће бити објављен у недељном листу„Панчевац“ А.Д. и на званичној страници интернет презентације Града Панчева www.pancevo.rs и отворен 15 дана од дана његовог објављивања на званичној страници интернет презентације Града Панчева www.pancеvo.rs.
Захтев се подноси лично у Услужном центру Градске управе града Панчева, у канцеларији број 21 или поштом на адресу Трг Краља Петра I 2-4, Панчево, са назнаком „ПРИЈАВА НА ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА ОСТВАРИВАЊЕ ПРАВА НА РЕГРЕСИРАЊЕ ТРОШКОВА ПРЕВОЗА УЧЕНИКА, ЗА ШКОЛСКУ 2022/2023 ГОДИНУ“.
Додатне информације могу се добити позивањем на бројеве телефона: 013/308 -753, контакт особа: Ивана Ђорђевић или 013/308-802 контакт особа Жељка Недић.

Документа:

javni poziv_ucenici_srednje skole

Obrazac izjave za pribavljanje podataka – integralna izjava

Zahtev za prevoz ucenika 2022 i Izjava