U skladu sa članom 36v Odluke o finansijskoj podršci porodici sa decom na teritoriji grada Pančeva („Službeni list grada Pančeva“ br.24/14, 4/16, 9/17, 24/17, 29/18, 34/18, 15/22 i 31/22), Sekretarijat za javne službe i socijalna pitanja Gradske uprave grada Pančeva obajvljuje
J A V N I P O Z I V
ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA REGRESIRANJE TROŠKOVA PREVOZA UČENIKA KOJI REDOVNO POHAĐAJU SREDNJE ŠKOLE NA TERITORIJI DRUGOG GRADA/OPŠTINE, ZA ŠKOLSKU 2023/2024. GODINU
Pozivaju se zainteresovani učenici/ roditelji da podnesu zahtev za ostvarivanje prava na regresiranje troškova prevoza učenika koji redovno pohađaju srednje škole na teritoriji drugog grada/opštine, ZA ŠKOLSKU 2023/2024. GODINU.
Zahtev za ostvarivanje prava na regresiranje troškova prevoza učenika, podnosi se na posebno popunjenom i potpisanom obrascu, koji se može preuzeti u Uslužnom centru Gradske uprave grada Pančeva i na zvaničnoj stranici internet prezentacije Grada Pančeva www.pancevo.rs i uz koji se prilažu sledeći dokazi:
- izvod iz MKR za učenika,
- fotokopija lične karte roditelja, odnosno drugog zakonskog zastupnika učenika ili fotokopija lične karte učenika ukoliko je učenik punoletan,
- potvrda srednje škole o upisu i redovnom pohađanju nastave učenika,
- izjava da učenik nije korisnik usluge smeštaja u učeničkim centrima-domovima, overena kod javnog beležnika,
- potvrda Policijske uprave Pančevo o prebivalištu učenika,
- izjava o davanju saglasnosti za obradu podataka o ličnosti, popunjena i potpisana od strane podnosioca prijave.
Pravo na regresiranje troškova prevoza učenika utvrđuje se u formi potvrde i priznaje se u nominalnom iznosu koji će gradonačelnik utvrditi posebnim aktom, a isplaćuje se dva puta godišnje, odnosno za svako polugodište, na namenski račun otvoren na ime roditelja, odnosno punoletnog učenika, otvoren po nalogu sekretarijata Gradske uprave Grada, nadležnog za poslove u oblasti finansijske podrške porodici sa decom.
Potvrde srednje škole o upisu i pohađanju nastave učenika podnose se dva puta godišnje i to na početku nove školske godine i na početku drugog polugodišta.
Javni poziv će biti objavljen u nedeljnom listu„Pančevac“ A.D. i na zvaničnoj stranici internet prezentacije Grada Pančeva www.pancevo.rs i otvoren 15 dana od dana njegovog objavljivanja na zvaničnoj stranici internet prezentacije Grada Pančeva www.pancevo.rs.
Zahtev se podnosi lično u Uslužnom centru Gradske uprave grada Pančeva, u kancelariji broj 21 ili poštom na adresu Trg Kralja Petra I 2-4, Pančevo, sa naznakom „PRIJAVA NA JAVNI POZIV ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA REGRESIRANJE TROŠKOVA PREVOZA UČENIKA, ZA ŠKOLSU 2023/2024. GODINU“.
Dodatne informacije mogu se dobiti pozivanjem na brojeve telefona: 013/308-753, kontakt osoba: Ivana Đorđević ili 013/308-802 kontakt osoba Željka Nedić.